Gezinti Bağlantılarını Atla
Ana Sayfa
Müdürlüğümüz
Şubeler/Birimler
İlçe Sağlık Müdürlükleri
Sağlık Kurumları
Haberler/Duyurular
Diğer
Siteye Giriş

Hasta Hakları Kurul Kararları

25.04.2017- 2017/8

Başvuru Tarihi: 03.04.2017 Tesis: Anamur Devlet Hastanesi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi,diş çekimi için 3.gelişi olduğu film çekildiği CD sinin verildiği ve diş çekimi için hekimin dışarı gönderdiği konusunda başvuru yapmıştır.

Karar Özeti:Mersin 2 Nolu Hasta Hakları Kurulu, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır. Kurul öneri kararı almıştır.

25.04.2017- 2017/9

Başvuru Tarihi: 07.04.2017 Tesis: Anamur Devlet Hastanesi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi, hastasının sırasını beklediklerini, her gelen içeriye girince hekime sıralarını sorduklarını,hekimin bağırarak hakaret ettiğini ve hastasının işlemini yaptırmaktan vazgeçmek zorunda kaldığı konusunda başvuru yapmıştır.

Karar Özeti:Mersin 2 Nolu Hasta Hakları Kurulu, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

13.04.2017- 2017/31

Başvuru Tarihi: 28.03.2017 Tesis: Toros Devlet Hastanesi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi, engelli raporu için gittiği hekimin söz ve davranışları konusunda başvuru yapmıştır.

Karar Özeti:Kurul, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

13.04.2017- 2017/32

Başvuru Tarihi: 29.03.2017 Tesis: Toros Devlet Hastanesi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi, sırası geçtikten sonra polikliniğe girdiğinde, hekimin söz ve davranışları konusunda başvuru yapmıştır.

Karar Özeti:Kurul, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

13.04.2017- 2017/33-34

Başvuru Tarihi: 22.03.2017 Tesis: Mersin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi, hekimden diş tedavisi için aldığı randevu tarihinde sıra alınmasına gerek yok denildiği için beklediği sırası çok geçince polikliniğe girdiğini, hekim ve yardımcısının girişini yapmadığı,söz ve davranışları konusunda başvuru yapmıştır

Karar Özeti:Kurul, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

13.04.2017- 2017/35

Başvuru Tarihi: 30.03.2017 Tesis: Mersin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi, MHRS randevu saatinde polikliniğe girdiğini,hekimin isteyince muayene edeceğini söylediği, hekimin söz ve davranışları konusunda başvuru yapmıştır.

Karar Özeti:Kurul, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

13.04.2017- 2017/36-37

Başvuru Tarihi: 17.03.2017 Tesis: Erdemli Devlet Hastanesi

Başvuru Konusu:Başvuru sahipleri, hastanın muayene esnasında eşinin içeriye alınmadığı sonra alındığı, hekimin istediği tetkike gerek yok dediği, diğer görevli personelin söz ve davranışları konusunda başvuru yapmıştır.

Karar Özeti:Kurul, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

13.04.2017- 2017/38-39

Başvuru Tarihi: 10.03.2017 Tesis: Mersin Şehir Hastanesi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi, Ameliyathane kapısına indirildiği, bir hekimin hastayı kabul etmeyeceğiz dediği ve servise tekrar çıkarıldığı, servisteki hemşirenin söz ve davranışları konularında başvuru yapmıştır.

Karar Özeti:Kurul, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

29.03.2017- 2017/6

Başvuru Tarihi: 15.02.2017 Tesis: Anamur Devlet Hastanesi

Başvuru Konusu:Mersin 2 Nolu Hasta Hakları Kurulunun 2017/3 sayılı kararına itiraz başvurusudur.

Karar Özeti:Mersin 2 Nolu Hasta Hakları Kurulu, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

29.03.2017- 2017/7

Başvuru Tarihi: 01.03.2017 Tesis: Anamur Devlet Hastanesi

Başvuru Konusu:Başvuru içeriği; "Başvuru sahibi, kızına ilaç yazdırmak istediği, sıra verilmediği ancak hastane çalışanının yanında getirdiği hastaya sıra verildiği, bunun üzerine kendisine de sıra verildiği, kızı yanında olmadığı için hekimin ilacını yazmadığı"

Karar Özeti:Mersin 2 Nolu Hasta Hakları Kurulu, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

23.03.2017- 2017/22-23

Başvuru Tarihi: 23.02.2017 Tesis: Toros Devlet Hastanesi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi,servise yattığını,hemşirenin sözleri konusunda kat sorumlusuyla konuştuğu,sonra hekimin taburcu etmek,şikayet edildiğini, bu süreçte mağdur olduğunu,haklarının elinden alınmak istendiğini,taciz edildiği konusunda başvuru.

Karar Özeti:Kurul, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

23.03.2017- 2017/24

Başvuru Tarihi: 06.03.2017 Tesis: Mersin Şehir Hastanesi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi,hekimin yeterli dinlemediği,agresif tavırlarda bulunduğu,mesai saatinden sonra bekletildiği konusunda başvuru yapmıştır.

Karar Özeti:Kurul, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

23.03.2017- 2017/25-26

Başvuru Tarihi: 07.03.2017 Tesis: Toros Devlet Hastanesi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi,medikal firma çalışanı olduğunu,hastaya sıra alma,reçete ve rapor yazdırma vekaleti olmasına rağmen kendisine hastaya reçete yazdırmak için sıra verilmediği konusunda başvuru yapmıştır.

Karar Özeti:Kurul, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır. Kurul öneri kararı almıştır.

23.03.2017- 2017/27

Başvuru Tarihi: 03.03.2017 Tesis: Tarsus Devlet Hastanesi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi,yoğunbakımda yatan hastasının iyi olup olmadığı konusunda hemşirelerle görüşmek istediğini,güvenlik personelinin izin vermediğini,personelin söz ve davranışları konusunda başvuru yapmıştır.

Karar Özeti:Kurul, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

23.03.2017- 2017/28

Başvuru Tarihi: 22.02.2017 Tesis: Mut Devlet Hastanesi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi yaşlı hastasına öncelikli USG çekilmediği, aradan hasta alındığı konusunda başvuru yapmıştır.

Karar Özeti:Kurul, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

23.03.2017- 2017/29

Başvuru Tarihi: 08.03.2017 Tesis: Silifke Devlet Hastanesi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi,acil servise gittiğini, kendisine yanlış hasta evrakının verildiği, hekimin oturuş şeklinin uygun olmadığı, hekimin söz ve davranışları konusunda başvuru yapmıştır.

Karar Özeti:Kurul, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

23.03.2017- 2017/30

Başvuru Tarihi: 08.03.2017 Tesis: Silifke Devlet Hastanesi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi,acil servise müracaat ettiğini, hekimin söz ve davranışları konusunda başvuru yapmıştır.

Karar Özeti:Kurul, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

20.03.2017- 2017/4

Başvuru Tarihi: 24.02.2017 Tesis: Anamur Devlet Hastanesi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi,kordiorda karşılaştığı,eşini daha önce muayene den hekime soru sorduğunu, hekimin davranışları konusunda başvuru yapmıştır.

Karar Özeti:Mersin 2 Nolu Hasta Hakları Kurulu, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

20.03.2017- 2017/5

Başvuru Tarihi: 22.02.2017 Tesis: Anamur Devlet Hastanesi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi,acil servise geldiğini,hekimin tıbbi müdahale sırasındaki söz ve davranışları konusunda başvuru yapmıştır.

Karar Özeti:Mersin 2 Nolu Hasta Hakları Kurulu, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" kararına varmıştır.

09.03.2017- 2017/14

Başvuru Tarihi: 16.02.2017 Tesis: Mersin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi

Başvuru Konusu:Başvuru sahibi,çocuğunun süt dişini çektirdiği, hekimin beslenme saati hakkında bilgilendirmediği,hekimin söz ve davranışları konusunda başvuru yapmıştır.

Karar Özeti:Kurul, Hasta Hakları Yönetmeliğine aykırı davranılmadığı kanaatiyle "Hasta Hakkı İhlali Yok" nihai kararına varmıştır.

12345...
 
Programlayan: Dr. Atalay AKÇAY